IAM SO FU*KING SORRY!

ja förlåt somsagt, har inte bloggat på någon dag nu, har sovit hos min syster och lämnas och hämtat Carmen istortsätt varje dag! Idag har jag varit hemma fru slash praktikant, håller på att vättta har lagat mat, och har precis bakat mig en stor fet kladdkaka. I morgon blir det nationellaprov i engelska, och sedan SHOPPING med Leyla ska bli sjukt roligt, jag LÄNGTAR, något konstigt är bara att jag inte fått min löne spec. hoppas jag får in pengarna i natt annars vet jag inte vad jag gör =P
Men nu ska jag springa min ner i tvätt stugan innan det slocknar helt, det gör nämligen det klockan 23, lääskigt.

I helgen jobbar jag fre, lör och söndag. ish...


Jag kanske skriver mer sen, beror på om jag somnar eller inte..


annars sussa sött=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0