Glad Påsk!

Igår var det vårstädning på Kassel-tomten, ddom röjde, dom krattade, dom blåste dom planterade och jag solade!
Hur härligt som hellst, eller ärligt talat, jag planterade faktiskt!
Sedan blev det lite grillning av korv, och sedan fortsatte arbetet, våran påsk kärring Carmen var inte den gladaste av dom alla må jag ju säga, hon var på halv dåligt humör hela dagen, gnällig och klängig.
Händelse rik dag må jag säga, Moster Helena revs med tagbuskarna, mamma och lasse planterade (tillsammans) persiko trädet, Libra badade i den minsta dammen i Mariehäll, Tessan dansade på bordet "stolen" Stefan kastade mackan på min näsa och sedan hände nog inte något mer. Men det var väl ganska mycket ändå.


 
Kärlek och glädje finns det helt klart gott om i vår familj!

 
kan bero på alkoholen, men vad gör det!?


*Städa städa varje påsk lalalalala*
 


*Love is in the ARI, lala*

fnitter fnitter fnitter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0