fortfarande sjuk.

Somsagt jag är fortfarande sjuk, mår inte alls bra, febern har visserligen gått över nu, men fortfarande dåsig i huvudet och allmänt förkyld trött. Hostar otroligt mycket och mina lungor river.
För övrigt händer det mycket just nu, kan inte missa skolan, men vet vad jag klarar och inte klarar och en skoldag klarar jag inte. I morgon blir det nog att bara vara hemma, med på onsdag blir det skola sedan ska jag fan vara där varje dag. Jag kan inte, jag vill inte vara hemma, jag villl bli frisör ingen slapptask, eller nu är jag isf inte lat utan snarare sjuk.
Men nu folks ska jag titta på min absoluta favorit serie "Sex, and The City" iam just älskar it!


Kommentarer
Postat av: ELIIN

Synd att du e sjuk :-(

Krya på dig Kram (L)

2009-04-21 @ 20:32:57
URL: http://elinsa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0