är detta okej?

Får man verkligen stå 4 timmar och 50 minuter utan en enda rast, har fått dricka vatten, men fortfarande varit vid kassan på jobbet. Helt GALET, inte ens 5 minuter... och man har väl rätt till 5 minuter varje timme eller 13 minuter varannan timme! Men inte vi, det kan jag ju säga direkt, röker du då är det helt okej att ta rast, men inte för oss icke-rökare!
Måste man börja röka för att få 5 minuters vila, man står faktisk hela tiden, man springer man går, inte en sekund har du rast. Jag blir faktisk lite irriterad när dom nästan alltid sätter mig på 4,5 timmars pass, då jag inte har någon rast, och dessutom ställer jag ofta upp på att jobba över. Men det har egentligen inte bara med mig att göra utan alla på jobbet, det är ingen som får 5 minuters rast, jobbar man 4,5 timmar som rökare får du röka en gång. Åhhhhhhhhh, jag blir så j*vla irriterad, kanske borde prata med min Chef, men det är lite svårt, jag har lite svårt för honom, eller inte för honom, men att prata med honom, han är man, fler år äldre och dessutom chef  "flera anledningar till att jag har svårt att prata med honom om vad jag tycker, tänker, och känner"
Men nu folks ska jag sluta irritera mig på viktiga saker, och ta ut min Kära Systers Hund och samtidigt möta min Kära Syster och Carmen min Kära SysterDotter.., hahahaha



Kommentarer
Postat av: keit

Ang you tube ser inget som heter bädda in eller info ? Hjääälp

2009-04-03 @ 23:12:44
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/
Postat av: keit

Hittade till slut Taaaaack gummo :-) Ha en skön helg

2009-04-03 @ 23:57:49
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/
Postat av: Karin

Kuuuul... Maila mig inlogg dåååååå...pöss

2009-04-04 @ 10:54:40
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan inte du berätta om din första dag på mc donalds? hur lång tid tog det innan du lärde dig alla rutiner etc? var det svårt?

2009-04-04 @ 16:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0