"ännu en dag avklarad"

låter hemskt att säga men det är så jag känner när jag är sjuk. Idag har jag sovit, kollat på tv, bäddat rent i sängen och ätit middag hos Mirro, med Leyla, Dylan, Carmen och Mirro.
Så nu ligger jag i sängen igen, men den luktar inte längre sjukembla utan mer gott och fräscht! Visst är de väl skönt med ny bäddad säng, inte bara bäddat utan bytta lakan och örngott mm.
Men nu ska jag kolla klart på filmen, behöver nog sova sedan, ska ju upp vid 08.30 i morgon eftersom jag ska jobba osv.
Kämpigt, men känner inte att jag är tillräckligt sjuk för att vara hemma, idag var en vilodag för att återhämta mig, skola hela nästa vecka samt jobba. Sedan är det LÖÖN, vad jag ska göra då *ler* shoppa kanske? jo jag tror de va!!
Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0