Morgonmys i sängen

ännu en mysig morgon med kramar i sängen, sedan gick Stefan upp och satte på kaffe  och nu sitter vi båda här som två nördar vid varsin dator, jag med min jätte lilla och han med han 22" skärm..
Snart blir det kista snabbt innan det är dags att göra sig i ordning och lägga in alla tvätt i alla lådor, frisyrensom jag la in på bloggen kanske läggs undan till nästa år, det kanske blir nått mer enkelt, nått mer stil rent.. men det får ni se i morgon på bilderna :-) jag ska försöka få med lite fler bilder, känns så tråkigt med bara text =P

Ikväll blir vi alla samlade, vi ska grilla dricka champange och ha fina kläder, tilloch me Stefan ska ha skjorta! UNDERBART!!

Ha det bra och GOTT NYTT ÅR så hörs vi 2009!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0